Cegielnia z naszego terenu promuje markę "Lubelskie" na Discovery

Aktualności
Czcionka

Od jakiegoś czasu na kanałach grupy "Discovery" można obejrzeć trzy filmy promujące markę "Lubelskie". Jedną z firm jest cegielnia "Cekobud" ze Stróży.

Głównym celem projektu marka "Lubelskie" jest promocja produktów i usług wytwarzanych na terenie województwa lubelskiego poprzez nadawanie im zastrzeżonego znaku towarowego - Marki Regionalnej "Lubelskie", będącego symbolem jakości, innowacyjności i troski o środowisko.

Dwie firmy z naszego powiatu mają ten tytuł. To FŁT Kraśnik i "Cekobud" ze Stróży.

O tej ostatniej mówi jeden z trzech filmów jakie promują od jakiegoś czasu markę "Lubelskie" na kanałach "Discovery". Zrealizowała je firma "Vena Art".

Cegielnia w Stróży powstała w latach 40-tych XX wieku. Założył ją, wraz ze wspólnikami, pradziadek obecnych właścicieli, Jan Piętal, który przekazując na inwestycję rodzinne pole złożył seniorce rodu przysięgę pamiętaną przez jego spadkobierców do dzisiaj. Historia tej rodziny związana jest nierozerwanie z cegielnią - informuje strona producenta filmu.

O wyborze m.in. podkraśnickiej cegielni do realizacji jednego z filmów promujących województwo zdecydowała m.in. Grupa Discovery.

Film pt. "Z ziemi i ognia" możecie obejrzeć poniżej.